پیکه : اصلی ترین هدف لئو، بازگشت به زمین بازی است

تاریخ : 24 / 8برچسب:پیکه,حمایت از مسی,توپ طلا,مصدومیت مسی,بازگشت,
زمان انتشار :10:23.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

او در گفتگو با موندو دپورتیوو گفت: "زمانی که شما با مصدومیتی مواجه می شوید، نیاز به فضا و راحتی دارید و در مورد لئو که مدتیست با مصدومیت های پی در پی مواجه می شود، نکته اساسی و اصلی آرامش اوست.

این طبیعی است، به طور مثال، از زمان مصدومیت تا رفتن به رختکن بهتر است چیزی گفته نشود.

آیا این روز ها کنترل کمتری بر روی رژیم غذایی بازیکنان وجود دارد؟ کنترل ها مانند گذشته است. در مورد اینگونه مصدومیت ها، پس از اولین مصدومیت، تا ماه ها بعد، احتمال بازگشت یا عود نمودن مصدومیت وجود دارد. شروع این وضعیت از پاریس بود.

اصلی ترین هدف لئو، بازگشت به زمین بازی است. اگر به او بگویید که نمی توانی بازی کنی، این حرف شما او را خواهد کشت. همه با این موضوع موافق بودند، با اینکه نیاز بود که استراحت کند.

آیا او می تواند به فرم قبلی خود بازگردد؟ مطمئناً. لئو به من این امکان را داد تا بهترین سالهای عمرم را از بودن در کنار او لذت ببرم. من اینها را به عنوان یک هم تیمی نمی گویم، بلکه به عنوان یک هوادار صحبت می کنم. من پیش از اینکه خود را به عنوان یک بازیکن بارسلونا ببینم، خود را به عنوان یک هوادار می بینم و لئو به من امکان تجربه خیلی بیشتر از این را داد.

با وجود مصدومیت هایی که از امسال شروع شدند، اما لیونل مسی همچنان به عنوان یکی از نامزد های دریافت توپ طلا سال 2013 در کنار کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری محسوب می شود.

هیچوقت نمی توان مسی را نادیده گرفت. این عنوانی است که در آن خیلی ها در رأی گیری شرکت می کنند. او 4 بار این عنوان را کسب کرده و همچنان در سراسر جهان مورد توجه و تقدیر قرار دارد. اگر مسی بتواند توپ طلا را کسب کند، خیلی خواهم خندید و خوشحال می شوم.

اگر بتوانم، به چه کسی رأی می دهم؟ به دلیل اینکه هوادار سرسخت او هستم، به لئو رأی خواهم داد. همانطور که همیشه گفته ام. اگر به عملکرد کلی او در طول امسال نگاهی بیندازیم، می توانیم ببینم که کاری فوق العاده انجام داده است.

من نمی خواهم بگویم که کریستیانو و یا ریبری عملکردی خوب نداشته اند، اما لئو هم کار های مهم بسیاری انجام داده است.

چیزی برای پنهان نمودن وجود ندارد، هرکسی که در رأی گیری رأی بیشتری بدست آورد، توپ طلا را خواهد برد. کسی که در نهایت توپ طلا را بدست آورد، می توان گفت شایسته آن است، نه کسی که در رأی گیری توسط یک روزنامه یا کمپین رأی بیشتری بیاورد."


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت21:54---24 آبان 1392
بنر شما در سایت قرار گرفت لطفا بنر من رو هم بزارید
پاسخ:پاسختون ارسال شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.