پیراهن جدید بارسلونا برای فصل ۵-۲۰۱۴

تاریخ : 22 / 8برچسب:پیراهن بارسا,پیراهن دوم بارسا,پیراهن فصل بعد بارسا,
زمان انتشار :19:20.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

در شرایطی که هنوز به نیمه فصل ۴-۲۰۱۳ نیز نرسیده ایم، سران این کمپانی ، تمام طراحی های لازم برای پیراهن فصل بعد بارسلونا را انجام داده اند و مقامات ارشدباشگاه بارسلونا در جریان طرح جدید نایک برای این پیراهن‌ها قرار گرفته اند.

روزنام هال موندو دپورتیوو هم به طرح پیراهن های فصل بعد بارسلونا دست یافته و دراینجا می توانید تصاویر مربوط به این پیراهن را ببنید. در پیراهن اصلی تیم، تعداد راه های قرمز از ۴ تا به ۳ تا تقلیل یافته ودور یقه این تیم در فصل آینده به جای قرمز به رنگ آبی خواهد بود.

آستین های پیراهن اصلی نیز کاملا آبی است و یقه پیراهن نیز کاملا به رنگ آبی خواهد بود. یقه پیراهن بارسا طراحی جدیدی دارد و در قسمت جلویی این یقه، پرچم ایالت کاتالونیا به شکل مثلث کوچکی حک می شود.این درحالی است که در پیراهن این فصل بارسا، پرچم کاتالونیا در بخش پشتی قرار می گیرد.

نام اسپانسر بارسا یعنی قطرایرویز مثل قبل با رنگ سفید روی سینه پیراهن درج می شودو لباس های دوم بارسا به رنگ نارنجی است و البته رنگ نارنجی پررنگ آن به قرمزی می زند.این اولین باری نیست که بارسا رنگ نارنجی را برای لباس دومش برگزیده و درسال ۱۹۹۲ وقتی این تیم قهرمان اروپا شد، پیراهنی نارنجی را برتن داشت و در فصل ۱۰-۲۰۰۹ نیز پیراهن بارسا نارنجی بود. روی آستین های این پیراهن هم نواری به رنگ قرمز و آبی قرار دارد و یقه پیراهن به رنگ آبی است و کلمه قطر ایرویز نیز به رنگ آبی روی سینه پیراهن درج می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.