تاتا:لئو همیشه از شرایط سخت سربلند بیرون آمده است/به هدف مهمی دست یافتیم

صعود دغدغه اصلی ما بود و خوشبختانه خیلی زود توانستیم آن را قطعی کنیم. حالا برای ادامه راه می‌توانیم با دقت و تمرکز بیشتری کار کنیم. البته هنوز یک هدف دیگر داریم که آن حفظ صدر جدول گروه است، چرا که با این کار اعتمادبه‌نفس‌مان به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

مارتینو در ادامه تاکید کرد تیمش مقابل میلان 2 روی متفاوت از خود را به نمایش گذاشته است. وی افزود: ما در این بازی 2 بارسلونای متفاوت را دیدیم. در نیمه اول ما بیشتر حفظ توپ کردیم در حالی که در 45 دقیقه دوم به بازی مستقیم با پاس‌های طولی روی آورده بودیم. من از هیچکدام از این 2 شیوه بدم نمی‌آید. در نیمه اول کارمان را خوب انجام دادیم و در نیمه دوم هم لازم بود که از فرصت‌های به وجود آمده در فضاهای باز میان بازیکنان حریف استفاده کنیم. حضور 3 مهاجم در ترکیب، ما را مجاب می‌کند که مستقیماً و با حرکاتی که بیشتر در طول است به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا سپس در خصوص نقاط ضعف تیمش تصریح کرد: بعد از پیش افتادن در نتیجه، گاهی اوقات ما به حریفان خود اجازه می‌دهیم که به بازی برگردند. همچنین زمانی که توپ را از دست می‌دهیم باید قاطعانه‌تر برای پس گرفتن آن تلاش کنیم. همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. می‌خواهم همه از شیوه بازی تیمم راضی باشند اما اینطور نیست و به همین دلیل است که ما به صورت روزمره تمرین می‌کنیم.

مارتینو در پایان به تمجید از لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش که 2 گل به ثمر رساند و همچنین سرخیو بوسکتس زننده گل دوم کاتالان‌ها پرداخت. مسی با گل‌هایی که به میلان زد از فشاری که رسانه‌ها به وی برای طولانی شدن زمان گل نزدن‌اش می‌آورند خلاص شد. مارتینو عنوان کرد: او همیشه از چنین شرایطی سربلند بیرون آمده است. در این دیدار هم او نمایشی خارق‌العاده داشت. در مورد بوسکتس هم فقط کافی است به پیشرفتی که در دوران مربیگری گواردیولا و تیتو ویلانووا در حرفه بوسکتس رخ داد نگاه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.