پیکه: تصور کنید اگر ما در 5 سال تنها یک کوپا و یک لیگ می بردیم چه می شد؟!

توقعات: "انتظارات از بارسلونا بیشتر است چرا که باشگاه بزرگی است. من نمی گویم که عالی بازی می کنیم، اما در نظر داشته باشید که ما هر 3 روز یک بار به میدان می رویم. تیم بازی های زیادی دارد و روزهای سخت تری در پیش داریم. اما آنچه که اهمیت دارد، پیروزی است. پیش از این، بارسا در چنین دیدارهایی پیروز نمی شد.

ما سودمند بازی می کنیم. ما با همین روش در مقابل اتلتیکو مادرید قهرمان سوپر کاپ اسپانیا شدیم، و افتخاری دیگر به کمد افتخاراتمان اضافه کردیم. مهم ترین مسئله کسب نتیجه است."

برنامه بازی اسپانیول: "آنها با تعداد نفرات بالا عقب کشیده بودند و منتظر بودند تا با توپ ربایی رو به جلو حرکت کنند. این سخت تر است. بعضی وقت ها شما در دقیقه 5 به گل می رسید و 5 - 0 پیروز می شوید، اما شب گذشته اینگونه نشد."

بحث ها در مورد تیم: "چه ببازیم و چه پیروز شویم، مورد مباحثه قرار خواهیم گرفت. امسال، مردم در این مورد صحبت می کنند که تیم فوتبال خوبی ارائه نمی کند. ما نتیجه می گیریم، اما از لحاظ تاریخ آماری، بارسلونا در چنین دیدار هایی پیروز نمی شد و این به قیمت از دست دادن لیگ و یا جام های دیگر تمام می شد."

پراگماتیسم [واقع گرایی]: "با گذر زمان و با مربی جدید، شاید سبک بازی که ما داشتیم چندان مهم نباشد. این در مورد بازی کردن برای کسب پیروزی، و اگر بتوانیم، خوب بازی کردن است. ما از مقایسه شدن با بارسلونای تحت هدایت پپ [گواردیولا]، اذیت نمی شویم. رئال مادرید را به عنوان مثال استفاده می کنم. تصور کنید اگر در مادرید بودیم و در طول 5 سال تنها یک لیگ و یک کوپا دل ری به دست می آوردیم، چه اتفاقی می افتاد و چه چیزهایی می گفتند؟"

مسی: "او 4 بازی است که موفق به گلزنی نشده است اما او کیفیت خود را به تیم اضافه می کند. او فضاها را باز می کند. او گلزنی خواهد کرد. به نظر می رسد او تنها مسئول گلزنی در هر مسابقه است. او گل نمی زند اما برای تیم کار می کند."

الکسیس: "او پسر شادی است و همیشه خوشحال به نظر می رسد... شما باید قدردان شخصیت او باشید. بازیکنانی هستند که کمپ نو انتظارات بیشتری از آنها دارد. با افزایش چالش ها او اعتماد به نفس کسب می کند. این اعتماد به نفس او را تغییر داده است."

ماه های پپش رو: "نوامبر و دسامبر دو ماه مهم برای ما هستند: تا به دور بعدی چمپیونزلیگ صعود کنیم و جایگاهمان در لالیگا را تثبیت کنیم؛ ما در نیمه اول سال موقعبت فوق العاده ای برای خود ایجاد کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم آن را حفظ کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.