تاتا: خوب نتیجه‌ می‌گیریم اما عالی بازی نمی‌کنیم/ هنگام حمله ثبات نداریم

خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پس از بازی، اظهار داشت: از حیث نتیجه‌گیری باید بگویم که عملکرد ما تقریباً بی‌عیب و نقص است اما ما توان آن را داریم که بازی‌‌هایی بهتر از این را به نمایش بگذاریم. در حقیقت ما همیشه می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم.

مارتینو در ادامه ارزیابی خود از این بازی که تک گل دقیقه 68 الکسیس سانچس تکلیف آن را مشخص کرد، گفت: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی در آن کسب کردیم. بارسلونا هنگام حمله کم تعداد نبود و این اسپانیول بود که یک بازی دفاعی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذاشت. چیزی که تیم من زمان حمله نداشت ثبات بود. از روندی که الکسیس در پیش گرفته نیز متعجب نیستم. او توانایی آن را دارد که پاس آخر را بدهد، سرنوشت بازی را عوض کند و گل بزند.

مسی در یک بازی دیگر هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند اما این موضوع ذره‌ای هموطن او را نگران نکرده است. مارتینو با رد این موضوع که مسی این فصل نمی‌خواهد روی خودش فشار بیاورد تا انرژی‌اش را برای جام جهانی سال آینده حفظ کند، تصریح کرد: مسی مشکلی با این وضعیت ندارد. اینکه مسی در 3 بازی از 4 بازی اخیر ما گل نزده فقط یک اتفاق است و مسئله حادی نیست. او آنقدر همه را متوقع کرده که حالا اگر گل نزند تصور می‌شود، مشکلی دارد.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا خاطرنشان کرد: کاری که ما باید انجام دهیم این است که برد خودمان را تضمین کنیم. هر چه می‌گذرد ما بیشتر به ضعف‌های‌مان پی می‌بریم. در تمام بازی‌های که تا الان از آنها 3 امتیاز گرفته‌ایم حق‌مان بوده که بازی را ببریم. شاید نمایش‌مان چندان عالی نبوده باشد اما با این حال از دیگر رقبای خود بهتر کار کرده‌ایم.


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت15:05---11 آبان 1392
سلام داداش سينا

ميخواي تبادل بنر كنيم؟؟

بايد بذاري صفحه اول بنرمو بعد منم ميذارم زير هدر..

قبوله؟؟
پاسخ:باشه چشم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.