شمای کلی آمار و ارقام الکلاسیکوی دویست و بیست و پنجم!

گردآوری توسط بارسای رویایی


 

اولین الکلاسیکوی فصل 2013/14 تحت هدایت خراردو تاتا مارتینو با پیروزی 2بر1 آبی اناریها خاتمه یافت.در اینجا شمایی کلی از آمار و ارقام این دیدار جنجالی را گرداوری کرده ایم:

2013-10-26_barcelona-madrid_27

-دویست و بیست و پنجمین ال کلاسیکو با پیروزی تیم بارسلونا به پایان رسید.این نتیجه هشتاد و هفتمین پیروزی بارسا در ال کلاسیکو بود.رئال مادرید هم از مجموع این 225 دیدار در 90 دیدار به پیروزی رسیده است و 48 دیدار با تساوی به پایان رسیده اند.

-با احتساب دیدار امشب در 58 دیدار پیشین دو تیم در در لالیگا با میزبانی کمپ نو، آبی اناری ها 34 بار پیروز میدان بودند، 12 دیدار به تساوی انجامید و رئال مادرید 12 بار بارسا را در خانه شکست داده است.

-دو گل بارسا در این دیدار دویست و شصت و یکمین گل بارسا در ال کلاسیکو و تک گل رئال مادرید دویست و هفتاد و یکمین گل این تیم را در رقابتهای لالیگا تشکیل دادند.

-نیمار، ایارامندی و گرت بیل ستاره های ال کلاسیکو اولی این دیدار بودند و تاتا و آنچلوتی هم اولین ال کلاسیکوی کارنامه ی ورزشی خود را هدایت میکردند.

-نیمار در اولین ال کلاسیکوی کارنامه ی ورزشی خود موفق به گلزنی شد.

-بارسا تا پایان هفته ی دهم لالیگا با 28 امتیاز و 6 امتیاز بیشتر از رئال مادید در صدر جدول باقی ماند.

-از سال 88 تا به حال بارسا در هیچیک از ال کلاسیکوهایی که نیمه ی اول را با پیروزی به پایان رسانده است نباخته و این رکورد بار دیگر حفظ شده و بهبود یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.