پویول: برای ال کلاسیکو آماده هستم

تاریخ : 3 / 8برچسب:پویول,بازگشت پویول,آمادگی پویول,حضور پویول,الکلاسیکو,
زمان انتشار :10:8.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

البته او در دیدار سه شنبه بارسا مقابل میلان در لیگ قهرمانان ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست اما امیدوار است که شنبه شب برای اولین بار از ماه مارس در نوکمپ به میدان برود؛ به ویژه اینکه پیکه از ناحیه همسترینگ مصدوم است.

پویول به خبرنگاران گفت:" تازه از تمرین برگشتم و احساس خوبی دارم. حضور در ال کلاسیکو فوق العاده خواهد بود. این دیداری است که همه می خواهند در آن حضور داشته باشند.

من در حال آماده کردن خودم هستم و باید ببینیم سرمربی چه تصمیمی می گیرد. در دیدار با اوساسونا شرایط خوبی داشتم. بعد از آن منتظر بودم که ببینم زانویم چه واکنشی نشان می دهد اما در جلسه ریکاوری همه چیز خوب پیش رفت."

با تساوی بارسا مقابل اوساسونا، اکنون اختلاف این تیم با بارسا به سه امتیاز کاهش پیدا کرده اما پویول معتقد است نتیجه دیدار ال کلاسیکو، سرنوشت لالیگا را رقم نخواهد زد.

" هنوز راهی طولانی در پیش است و ال کلاسیکو سرنوشت لیگ را مشخص نمی کند. نتیجه این دیدار می تواند اعتماد به نفس زیادی به ما بدهد.

هواداران قبل از بازی خیلی در مورد این دیدار صحبت می کنند و بعد از بازی آن را آنالیز می کنند. اما در نهایت این تنها یک بازی فوتبال است که سه امتیاز دارد.
رئال تیمی است که همه به دنبال موفقیت است. آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند و با اعتماد به نفس پای به این دیدار می گذارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.