کاکا: برابر بارسلونا بايد فداکاري داشت

تاریخ : 1 / 8برچسب:کاکا,کاپیتان کاکا,آث میلان,میلان,مصاحبه ی کاکا,
زمان انتشار :20:59.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

هنوز به آمادگي کامل نرسيده‌ام و از روزهاي اوج خود به دور هستم. سرمربي تيم به خوبي مي‌داند که من را چگونه به بازي بگيرد. گاهي اوقات در فوتبال بايد جانفشاني کرد. من تازه از دوران آسيب ديدگي رها شده بودم و بيشتر در جناح چپ به بازي گرفته شدم. خوشحالم که توانستم مفيد باشم.

ريکاردو مونتوليوو، کاپيتان ميلان هم در گفت‌وگويي که پس از بازي با شبکه اسکاي اسپورت داشت، گفت: فصل قبل در ديدار برابر بارسلونا در نوکمپ بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. در ديدار امشب هم همچون سال گذشته خوب بوديم. اجازه داديم تا تيم حريف توپ و ميدان را در اختيار گيرد و خود به ضد حملات چشم دوزيم. مي‌توانستيم همچون سال گذشته در ضد حملات بارسلونا را اسير کنيم اما شب ما نبود. از اينکه فرصت هاي گلزني را يکي پس از ديگري از دست داديم ناراحت هستم اما از قدرت جنگندگي هم‌ تيمي‌هايم راضي و خشنود هستم. اگر در هر ديدار با اين روحيه به ميدان رويم بدون شک پيروز از ميدان خارج مي شويم.

او درباره عملکرد کاکا در اين ديدار گفت: کاکا بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت و تک گل ما روي پاس زيباي او رقم خورد. بازگشت او به ميلان مي‌تواند کمک زيادي به ما بکند. ميلان به بازيکني بااستعداد و خوب چون کاکا نياز دارد.

ميلان با تساوي برابر بارسلونا 5 امتيازي شد و در رده دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.