اخبار کوتاه از بارسلونا (نقل قول ها)

تاریخ : 30 / 7برچسب:بارسلونا,اخبار بارسلونا,اخبار کوتاه بارسا,بارسا,نتایج,
زمان انتشار :13:39.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

- بارترا:

"شبهاتی در مورد من وجود داشت، اما این چند بازی آخر به همه این امکان را داد تا بتوانند توانایی های واقعی من را ببینند، در حالی که می توانم بیشتر هم پیشرفت کنم."

"حالا من برای 12 سال است که در بارسلونا هستم و امیدوارم بتوانم 12 سال دیگر هم در این باشگاه بازی کنم."

- پویول: "اولین بازی در کنار بارترا؟ من مارک را به خوبی می شناسم، او استعداد و توانایی بازی در بارسا را دارد و هر روز هم بهتر خواهد شد."

 

 

- تورام:

"من برای اولین بار در تابستان سال 2005 راجع به مسی شنیدم. زمانی که یووه و بارسا جام گمپر را برگزار کردند. اما من نمی توانستم بازی کنم، بنابراین در ایتالیا ماندم. وقتی هم تیمی هایم از بارسلونا برگشتند، دائما راجع به پسری حرف می زدند به اسم مسی. آنها می گفتند مهار او غیر ممکن است."

"والدز با موناکو لینک شده است؟ مطمئن نیستم که بالاخره والدز به کجا خواهد رفت، اما اگر این اتفاق بیفتد، یک خرید عالی برای موناکو و شکستی بزرگ برای بارسلونا خواهد بود."

"مقایسه بین مسی و رونالدو؟ مسی کمی از رونالدو بهتر است، اما با این حال رونالدو هم بازیکن بسیار خوبی است و هر دو به دیگران کمک می کنند تا پیشرفت کنند."

 

- گرث بیل: "حالا باید توانایی هایم را نشان بدهم. بی صبرانه منتظر دو بازی آینده مقابل یوونتوس و بارسلونا هستیم." {شبکه رئال مادرید}

 

- چارلز مولگرو: "شاید بدترین احساسم در طول زندگی ام احساسی بود که بعد از بازی با بارسلونا داشتم. اگر من آن شانس عالی را به خوبی استفاده می کردم، شاید نتیجه عوض می شد."

- مارتین کاسرس (یوونتوس): "من فقط مدت کوتاهی در بارسلونا بازی کردم، اما ما جام های بسیاری به دست آوردیم و من از پوشیدن لباس این تیم خیلی خوشحالم." {شبکه یوونتوس}

 

 - شهردار توکوپیا، زادگاه الکسیس سانچز در شیلی، از نامگذاری خیابانی با نام این بازیکن در اکانت توئیتر خود خبر داد.

- مائورو ایکاردی (بازیکن فعلی اینترمیلان، بازیکن سابق تیم پایه بارسلونا): "طبیعتا آرزوی بازی در کنار مسی در تیم ملی را دارم، این اتفاق مثل رویا خواهد بود."

 - له له اوریالی (بازیکن سابق اینتر میلان و فیورنتینا): "شما نمی توانید از پیرلو خرده بگیرید، چرا که تنها شاید بتوان گفت بازیکنان بارسلونا کیفیتی مانند او دارند."

 

- کیه لینی (یوونتوس): "شاید بتوان گفت بارسلونا و بایرن مونیخ بهترین تیم های حال حاضر جهان هستند، اما هر تیمی را می توان شکست داد."

 

- نیل لنون ( سرمربی سلتیک): "این حماقت خواهد بود که اگر کسی تصور کند آژاکس نمی تواند مانند میلان برای بارسلونا خطرناک باشد." {یوفا}


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.