گالیانی: در بازی با بارسا احتمالا بالوتلی و آبیاتی را نخواهیم داشت

میلان شنبه شب موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه ۰-۱ از سد اودینزه عبور کند و تک گل این بازی را والتر بیرسا به ثمر رساند.

ماریو بالوتلی با مصدومیت از ناحیه پا از اردوی آتزوری به رختکن میلان بازگشت و در آخرین بازی ایتالیا مقابل ارمنستان که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده و گلزنی کرد. کریستین آبیاتی هم این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

دراین میان نایب رئیس روسونری بعید می داند که این دوستاره بتوانند میلان را در مصاف این هفته مقابل بارسا همراهی کنند:« با توجه به خبری که اعضای کادر پزشکی به ما دادند، بعید است که بالوتلی و آبیاتی به موقع بهبود یافته و به بازی سه شنبه شب مقابل بارسلونا برسند. ما اطمینان کاملی به پروفسور انریکو کاستلاچی، پزشک تیم ملی ایتالیا داریم؛ پس اگر او به بالوتلی اجازه داد که در بازی با ارمنستان به میدان برود، پس حتما او شرایط آماده ای داشته. مردم می گویند که ما مصدومان متعددی داریم که گرفتار مصدومیت عضلانی هستند؛ولی این طور نیست. فقط بالوتلی و آبیاتی با مصدومیت عضلانی دست و پنجه نرم می کنند و سایر مصدومان تیم ما دچار شکستگی اعضای بدن و یا جراحی برروی زانوانشان شده اند.»

در غیاب آبیاتی، الگری در بازی بااودینزه، گابریل، دروازه بان برزیلی تیمش را در درون دروازه قرار داد و او عملکرد خوبی داشت و توانست دراین بازی دروازه اش را بسته نگاه دارد.

الگری درمورد او گفت:« من گابریل را انتخاب کردم؛ چون اعتماد زیادی به او دارم. او دروازه بان تیم ما در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود و مارکو آملیا مقابل بارسا در درون دروازه قرار می گیرد. با دیدن مصدومیت های پی در پی بازیکنانم در بازی شنبه تصمیم گرفتم که درمورد آملیا ریسک نکنم. گابریل هم توانایی های زیادی دارد و آینده روشنی در انتظار اوست.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.