ورود نیمار-خروج آبیدال وماندن فابرگاس

تاریخ : 10 / 3برچسب:آبیدال,نیمار,فابرگاس,نقل و انتقالات,
زمان انتشار :10:47.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)
اریک آبیدال از صغیر و کبیر باشگاه تشکر کرد و بخاطر لحظات خوبیکه در بارسا سپری کرد از هم تیمی هایش تقدیر کرد.اریک از مدیران و پزشکان بارسا بخصوص دکتر مدینا که در درمان سرطان وی نهایت تلاششان را کردند وهمچنین از دختر و همسرش هم تشکر ویژه کرد.وی درمورد آینده اش افزود:آنچه که مهم است آخرین بازی فصل مقابل مالاگا وکسب 3 امتیاز است.

Abidal with Messi after the press conference / PHOTO: MIGUEL RUIZ-FCB
 

وی افزود: درمورد آینده ام فکر نکرده ام ولی میدانم که جدایی از فوتبال سخت بوده و زندگی ام را تغییر خواهد داد.تنها درصورتی که پزشکان بگیویند از ورزش کناره گیری میکنم.خاطرات تلخ و شیرینی که هرگز از یادم نمیروند:اولین بازی ام برای بارسا-وقتیکه پزشکان تومور سرطانی ام را پیداکردند-بازگشتم به نیوکمپ-زمانیکه کاپیتانی تیم را در ومبلی به من سپردند و به ویژه امروز...

 

سسک فابرگاس دست کم تا یک فصل دیگر در جمع آبی آناری‌ها حضور خواهد داشت

فابرگاس بارسلونا را ترک نخواهد کرد

گیلم بالاگی، یکی از اهالی فن فوتبال و متولد شهر بارسلون روز گذشته در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورتس هرگونه شایعه انتقال کاپیتان سابق آرسنال به منچستر یونایتد و یا دیگر تیم‌های جزیره را رد کرد.

3ژوئن مراسم معارفه نیمار

 
بنا به گزارش مطبوعات کاتالان، نیمار 3 ژوئن به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی خواهد شد.
Sport مدعی شد که این بازیکن 21 ساله، بعد از امضاء قرارداد 5 ساله با بارسلونا در روز دوشنبه، هفته آینده به اسپانیا خواهد آمد تا به طور رسمی در باشگاه جدیدش معرفی شود.


نیمار

 مهاجم سانتوس شنبه شب در توییتر خود اعلام کرد که فصل بعد برای تیم تیتو ویلانوا بازی خواهد کرد، تا به این ترتیب به تمام گمانه زنی ها در موردش پایان دهد. انتظار می رود که ملی پوش برزیلی سالانه 7 میلیون یورو دستمزد دریافت کند و باشگاه سانتوس در ازای فروش او 25 میلیون یورو عایدش شود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.