واکنش دورتموند به توافق هوملس با بارسلونا

تاریخ : 26 / 7برچسب:متس هوملس,بروسیا دورتموند,تکذیب شایعات,
زمان انتشار :13:2.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 باشگاه دورتموند توافق مدافع ملی‌پوش خود را با بارسلونا را کذب محض دانست.


 مت هوملس از بازیکنان که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به بارسلونا در فصل جابه‌جایی تابستانی به گوش رسیده است اما این مدافع ملی‌پوش دورتموند به آبی‌اناری‌ها نپیوست و در تیمش ماندنی شد.

بیلد خبر داد؛ هوملس خرید تابستانی بارسا

 روزنامه بیلد آلمان از شروع مذاکرات دوباره بارسلونا با هوملس خبر داد. اما باشگاه دورتموند این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه‌ دانست.

خواکین واتسکه رییس باشگاه بوروسیا دورتموند گفت: آنچه که درباره مذاکره هوملس با بارسلونا به گوش می‌رسد دروغ محض است. به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد او به بارسلونا برود. هوملس از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار دورتموند به شمار می‌رود و دلیلی ندارد اجازه بدهیم او به تیم دیگری برود.


بارسلونا فصل گذشته با اقتدار قهرمان رقابت‌های لیگا شد، اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نمایش ضعیفی در خط دفاعی داشت و همین مساله باعث شد تا سران این باشگاه اسپانیایی در فصل جابه‌جایی تابستان به دنبال جذب یک مدافع خوب باشند.

با این حال نتوانستند هیچ بازیکنی را در این پست به خدمت بگیرند. آسیب‌دیدگی‌های پیاپی پویول و عملکرد پرنوسان پیکه، باعث شده تا آبی‌اناری‌ها در خط دفاعی از خود تزلزل نشان دهند و به جذب یک مدافع خوب نیازمند باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.