نیمار و معرفی عروسک جدید NJR

تاریخ : 26 / 7برچسب:نیمار جی آر,نیمار جونیور,عروسک نیمار,اسباب بازی نیمار,
زمان انتشار :10:46.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

 

 

ستاره ۲۱ ساله برزیلی به معرفی عروسک جدیدی که ازاو ساخته شده پرداخته.این عروسک مدل موهایش شبیه نیمار است و لباس تیم ملی برزیل را برتن دارد

 

سران باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی مبلغ ۵۷ میلیون یورو برای خریداری نیمار پرداخت کردند و او با جدایی از فوتبال برزیل به اروپا منتقل شد.

 

اما حالا طرفداران نیمار می توانند با خریداری عروسک نیمار، دست کم نمونه جعلی این ستاره را درکشورشان و در خانه شان داشته باشندد.

نیمار ۲۱ ساله به همکاری با شرکت کازموکیدز برخاسته تا در مراسم معارفه عروسکی که ۴۲ سانتی متر قد دارد لباس تیم ملی برزیل را برتن داشته حضور داشته باشد. لباسی که برتن این عروسک است، پیراهنی زرد و سبز و شورت ورزشی آبی رنگ است که لباس اصلی تیم ملی برزیل است و البته یک دست لباس دوم تیم نیز در درون جعبه این عروسک قرار داده شده. این عروسک مدل موهایی شبیه نیمار دارد و جالب است که حتی گوشواره های نیمار را نیز دارد

قرار است که این عروسک با قیمت ۶۰ یورو در بازار ارائه شود ولی هواداران بارسا و تیم ملی بررزیل و به ویژه دوستداران نیمار می دانند که برای داشتن این عروسک باید خیلی سریع دست به کار شوند؛چرا که فقط ۱۲ هزار تا از این عروسک به بازار عرصه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.