اینیستا: بارسلونا خانه‌ام است

تاریخ : 23 / 7برچسب:اینیستا,تمدید قرارداد,خروج اینیستا,مذاکرات,
زمان انتشار :13:30.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

در هفته‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی از احتمال جدایی "پیکاسوی فوتبال اسپانیا" از آبی اناری‌ها‌ نوشتند. اینیستا در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد که بارسلونا خانه اوست و هیچ گاه از این تیم جدا نخواهد شد.

او گفت: انسان دوست دارد در جایی زندگی کند که به آن علاقه داشته باشد. بارسلونا خانه و مکان مورد علاقه من است. بنابراین دلیلی ندارد که این تیم را ترک کنم. باشگاه به خوبی می‌داند که من دوست دارم قراردادم را تمدید کنم. امیدوارم در سال‌های باقی مانده فوتبالی‌ام هم روزهای خوبی را در بارسلونا پشت سر گذارم. من عاشق بارسا هستم و در این تیم می‌مانم.

باشگاه بارسلونا پس از بیماری تیتو ویلانووا ، سرانجام تصمیم گرفت که به همکاری با او پایان دهد و خراردو مارتینو آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند. آبی اناری‌ها با سرمربی جدید خود عملکرد بسیار خوبی در فصل جدید رقابت‌های لیگا داشتند و در هر هشت بازی خود به پیروزی رسیدند. با این حال هنوز انتقاداتی درباره سیستم‌ چرخشی "تاتا" وجود دارد. اینیستا درباره سبک بازی تیمش در فصل جدید با هدایت این مربی آرژانتینی ، گفت: همه چیز طبق روال طبیعی خود پیش می‌رود. افکار و اندیشه‌های تاتا به سبک بازی بارسلونا بسیار نزدیک است. ما به خوبی می‌دانیم که او چه چیزی می‌خواهد. فصل بسیار خوبی را برای بارسلونا پیش‌بینی می‌کنم. ما بسیار امیدوار هستیم.

اینیستا درباره علاقه ویکتور والدس به جدایی از بارسلونا این گونه واکنش نشان داد: والدس پیش از این موضع‌گیری خود را اعلام کرده است. او تصمیم خود را گرفته است. بنابراین دیگر صحبت کردن در این زمینه هیچ فایده ای ندارد. این را خود والدس هم می‌داند.

ویکتور والدس، سنگربان آبی اناری‌ها چند بار از علاقه خود برای جدایی از این تیم سخن گفت. او در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرد که دوست دارد پس از پایان همکاری با بارسلونا ، موناکوی فرانسه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.