کرویف: مهار کردن نیمار ساده تر از مسی است

تاریخ : 22 / 7برچسب:مسی,نیمار,نیمار و مسی,زوج مسی و نیمار,کرویف,
زمان انتشار :17:11.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

کرویف دراین باره گفته:« دفاع کردن مقابل نیمار ساده تر مسی است. چون قد نیمار بلندتر است و بازیکنان حریف به دنبال او می روند؛ چون می دانند که توپ جلوی پاهای اوست. ولی لئو دراین زمینه مشکلات کمتری در مقایسه با نیمار دارد؛ چون مسی با بدنش دفاع می‌کند و قدش کوتاه تر است و مدافعان حریف خیلی نمی توانند با او برخورد کنند و مسی به خاطر قد کوتاهش از سد او عبور می کند.»

کرویف در عین حال در مورد شروع ستاره ۲۱ ساله برزیلی در نوکمپ گفت:« نیمار شروع خوبی داشته. بدون هیچ شکی او بازیکن با کیفیتی است. در مورد اینکه آیااو درک خوبی در کنار لئو خواهد داشت یا خیر باید بگویم که هیچ شکی در کیفیت این دو بازیکن نیست و باید ببینیم که درکنار هم چطور خواهند بود.»

اسطوره هلندی در تمجید از چابی ارناندس هم گفت:« چابی ریتم بارسلونا را پیش می برد. اگر او بازی نکند، ریتم بازی متفاوت دنبال می شود.»

او در مقایسه مورینیو و گواردیولا گفت:« گواردیولا سرمربی باهوشی است و در آلمان نه تنها تغییر نکرده،بلکه پیشرفت هم کرده است. مورینیو مشکل دارد. او همیشه با فکر کردن به خودش صحبت می کند.»

و درمورد جام جهانی گفت:« برزیل مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی است. این روزها از فوتبال بارسلونا و بایرن به خاطر سبک بازی شان لذت می برم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.