آدریانو: بارسلونا به فتح سه‌گانه فکر می‌کند

 

 

هافبک برزیلی بارسلونا قرارداد با خراردو مارتینو را تصمیمی درست دانست. او گفت با آمدن این مربی آرژانتینی بارسلونا دوباره به فتح سه‌گانه فوتبال اسپانیا و اروپا چشم دوخته است.

 

آدریانو کوریا پس از آسیب‌دیدگی جوردی آلبا به مهره‌ای ثابت در ترکیب آبی-اناری‌ها تبدیل شده است. او در گفت‌وگویی که با شبکه بارسلونا داشت، از آغاز خوب این تیم در فصل جدید لیگا ابراز خوشحالی کرد.

 

او گفت: فصل را بسیار خوب شروع کرده‌ایم و این ما را خوشحال می‌کند با این حال نباید مغرور شویم؛ چرا که راهی طولانی را در پیش داریم. باید بازی به بازی بهتر شویم و از اشتباهات خود درس بگیریم.

بارسلونا باید در ۱۳ روز ۵ بار به میدان برود و این می‌تواند روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیر بگذارد. آدریانو در این باره گفت: برای قهرمانی در لیگا نباید در هیچ دیداری سهل‌انگاری کرد. باید تا قبل از جشن‌های سال نو با اقتدار برابر حریفان خود ظاهر شویم تا در سال جدید به مشکلی برنخوریم و با روحیه بالا به میدان برویم.

مدافع برزیلی بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو که قرار است ۲۶ اکتبر در نوکمپ برگزار شود، گفت: بدون شک فضای ال‌کلاسیکوی امسال متفاوت خواهد بود. بازیکنان بارسلونا در بهترین شرایط بدنی خود برابر حریف به میدان خواهند رفت. انگیزه زیادی برای پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار داریم.

بارسلونا با هدایت خراردو مارتینو فصل بسیار خوبی را در رقابت‌های لیگا پشت سر می‌گذارد و در هر هشت بازی خود به پیروزی رسیده است. آدریانو قرارداد با این مربی آرژانتینی را تصمیمی درست دانست و گفت: مارتینو باعث شده است تا بارسلونا دوباره پیشرفت کند و به روزهای اوجش برگردد. الان دوباره می‌توانیم به کسب سه‌گانه فوتبال اروپا و اسپانیا فکر کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.