رافائل بنیتس:‌ موفقیت‌های بارسلونا تکرارشدنی نیست

رافائل بنیتس در گفتگو با روزنامه As اسپانیا گفت :‌ تیم‌های زیادی هستند که در کشور‌های مختلف شیوه بازی خوبی توانسته‌اند از خودشان نشان دهند ، اما برای همه مردم شیوه بازی بارسلونا زبانزد است. خیلی‌هم فکر می‌کنند شیوه بازی بارسلونا فقط به تیکی تاکا خلاصه شده است در حالی که تعادل خوبی در تیم بارسلونا ایجاد شده است. آنها هم از توپ‌ها و پاس‌های بلند و هم از توپ های کوتاه استفاده می کنند. این تعادل باعث ایجاد موفقیت بیشتر در تیم می‌شود.

بنیتس درادامه گفت :‌خیلی تیم‌ها به اشتباه از این سیستم استفاده می کنند. رایووایکانو ۵۱ درصد مالکیت توپ را برابر بارسلونا در اختیار داشت اما در نهایت شکست خورد. زیرا نه تنها مالکیت، بلکه باید تاثیرگذاری مثبت در تیمتان ایجاد کنید نه اینکه یک سیستم را دقیقا از تیمی الگو برداری کنید. بارسبونا با مخلوطی از سیستم‌ها توانست به موفقیت‌های زیادی برسد طوری که تکرار آنها شدنی نیست.

سرمربی ناپولی در ادامه درباره وضعیت خود در فوتبال ایتالیا گفت :‌ناپولی فصل گذشته پس از یوونتوس به مقام دوم رسیده است . البته تیم سال گذشته با ۵ مدافع بازی کرد. این فصل سیستم بازی را عوض کردیم. مهمترین اتفاق برای ما رفتن ادینسون کاوانی بود. با پولی که از رفتن کاوانی بدست آوردیم توانستیم سرمایه‌گذاری زیادی کنیم و هیگواین، کایخون، آلبیول و پپه رینا را به خدمت بگیریم. تیم ما این فصل بیشترین خرید را در فوتبال ایتالیا انجام داد.

بنیتس در پایان درباره شرایط فوتبال ایتالیا گفت: درست است که فوتبال ایتالیا نسبت به قبل افت کرده است، اما در چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است. اکنون تیم‌های هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می کنند. نظیر رم و تیم ما. حضور بازیکنانی مثل توس، یورنته و هیگواین باعث شده است لیگ ایتالیا نسبت به قبل سخت تر شود.

ناپولی اکنون با ۱۹ امتیاز پس از رم در رده دوم جدول لیگ ایتالیا قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.