نیمار: هرکاری که پروفسور تاتا به من بگوید، انجام می دهم

درجریان این بازی بازیکنان وایادولید بارها نیمار را نقش برزمین می کردند و او و سایر بارسایی‌ها معتقد بودند که داور بازی یعنی فرناندو ته سیرا ویتیه نس باید دوضربه پنالتی به نفع بارسا اعلام می کرد. از همین رو برخی از هواداران حاضر در نوکمپ با به چرخش درآوردن دستمال هایشان اعتراضشان را نسبت به نحوه قضاوت داور بازی ابراز کردند.

نیمار دراین بازی در پست بازیکن ۹ کاذب بازی می کرد .

در پایان این بازی او در پاسخ به سوالی درمورد پست مورد علاقه اش گفت:« خواسته اصلی من این است که بدون آنکه بخواهم درمورد پست خاصی صحبت کنم، بتوانم به تیم کمک نمایم. من همان کاری که پروفسور تاتا مارتینو به من می گوید را انجام می دهم. اوست که دراین باره تصمیم گیری می کند. در سانتوس و در تیم ملی برزیل من همیشه درپستی که در بازی شنبه در آن قرار گرفتم بازی می کردم. (بازیکن شماره۹ کاذب) .»

نیمار در پاسخ به این سوال که کدام یک از خطاهای مرتکب شده روی او پنالتی بود با خنده گفت:« هر دو.هر کسی اشتباه می‌کند و این هم بخشی از فوتبال است.»

نیمار درواکنش به صحبت های سرمربی وایادولید هم که گفته بود که نیمار فقط یک نقطه ضعف دارد و بدون آنکه از این نقطه ضعف نام برده باشد،اعلام کرد که همه از آن مطلع هستند، گفت:« نمی دانم منظور او به چیست ولی امیدوارم نقطه ضعف من نکته خوبی باشد. با دقت تمام به حرفهای بعدی او گوش خواهم کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.