تاتا: نیمار مثل مسی است

تاریخ : 15 / 7برچسب:مارتینو,مسی,نیمار,مصدومیت مسی,درخشش نیمار,
زمان انتشار :13:53.....نویسنده ی مطلب :سینا (مدیر)

بارسلونا در هشت بازی خود در این فصل لیگا به پیروزی رسیده است که این یک رکورد به شمار می آید اما سرمربی آبی اناری‌ها دوست ندارد به رکوردشکنی تیمش فکر کند. او در نشست خبری بعد از پایان بازی گفت: یک بار دیگر هم گفتم که به رکوردها توجه نمی‌کنم. فقط باید این را بگویم که از اینکه تیم پرستاره‌ای چون بارسلونا را تمرین می‌دهم خوش شانس هستم. از مربیگری در بارسلونا لذت می‌برم. در نیمه اول پرس لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. هر چند در دیدار برابر سلتیک با یک گل به پیروزی رسیدیم، اما از آن دیدار کاملا راضی بودم.

سرمربی بارسلونا در ادامه سخنان خود به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: نیمار همچون مسی است. او چه در چپ چه در راست و چه در وسط عملکرد خوبی دارد. او در زمین تمرکز بالایی دارد و در تمام پست‌هایی که به بازی گرفته می‌شود عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. کمتر می‌توان بازیکنی کامل در سن و سال نیمار را پیدا کرد. نیمار تنها دو ماه است که به بارسلونا آمده اما به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده است.

آلکسیس سانچس مهاجم شیلیایی بارسلونا هم در دیدار برابر وایادولید نمایش بسیار خوبی داشت و دو گل هم به ثمر رساند. مارتینو درباره این بازیکن گفت: آلکسیس می‌داند که ما از او چه چیزی می‌خواهیم. او را از زمانی که در تیم ملی شیلی زیر نظر بیلسا بازی می‌کرد می‌شناسم. او در دیدار امشب بسیار خوب ظاهر شد و دو گل هم به ثمر رساند.

تیو از دیگر بازیکنانی بود که بیلسا به ستایش از او پرداخت: تیو هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او موقعیت‌های زیادی را برای همبازیهایش خلق کرد و یکی از گل‌ها روی پاس زیبای او رقم خورد. او با این که کمتر به بازی گرفته می‌شود اما عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.