موناکو منتظر جواب «بله»والدس در ژانویه

تاریخ : 30 / 6برچسب:والدس,موناکو,بارسلونا,گل,
زمان انتشار :18:11.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

به ویژه تیم هایی که به دنبال جذب یک دروازه بان هستند، با دقت بیشتری به بازیهای خوب او نگاه می کنند؛ چرا که آنچه قطعی است این است که والدس در تابستان آینده بارسلونا را ترک خواهد کرد.

در میان مشتریان پروپاقرص والدس نام موناکو دیده می شود. سران این باشگاه ثروتمند فرانسوی تمایل زیادی دارند تا هرچه زودتر جواب «بله» را از والدس بگیرند. آنها قصد دارند تا هرچه سریعتر و در روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات زمستانی امضای ویکتور والدس را روی قراردادشان ببینند. آنها می دانند که والدس قصد تمدید قراردادش با بارسا را ندارد و از همین رو تیم های متعددی به دنبال جذب او هستند تا با به خدمت گرفتن او به تقویت دروازه شان بپردازند و قصد دارند تا هرچه سریعتر با توافق با والدس، تکلیف این ماجرا را یک سره کنند..

سران موناکو برای این فصل سرخیو رومرو، دروازه بان تیم ملی آرژانتین را به صورت قرضی به خدمت گرفته اند و او از سمپدوریا به این تیم فرانسوی منتقل شده ولی آنها می دانند که او کلید دائمی حل مشکلاتشان  نخواهد بود.

سران موناکو در بازار نقل و انتقالات تابستانی هم برای جذب والدس دست به کار شده بودند ولی پاسخ منفی سران بارسا به این پیشنهاد باعث شد تا او در بارسلونا بماند.

حالا هم آنها مشتری اول جذب والدس هستند و می دانند که برای راهیابی به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، باید رقابت شانه به شانه ای با پاری سن ژرمن داشته باشند و داشتن یک دروازه بان قدرتمند به این تیم برای کسب افتخارات مختلف کمک زیادی خواهد نمود.


نظرات شما عزیزان:

fv
ساعت20:25---30 شهريور 1392
با سلام آیا شما از این قالب خسته کننده پیچک خسته نشدید ؟؟ آیا نمیخواهید برای نظرسنجی های خود سامانه پیامک کوتاه درست کنید ؟؟ آیا نمیخواهید نرم افزار تلفن همراه بارسای رویایی را داشته باشید . آیا نمیخواهید قالب شیکی برای بارسای رویایی داشته باشید .؟؟؟ آیا نمیخواهید؟؟؟پاسخ:سلام.قالب فعلی بارسای رویایی کاملا اختصاصی و جدید و نرم افزار تلفن همراه ما هم در دست سفارش هستش.باتشکر از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.